Bestellen gaat eenvoudig en snel. Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.
Ons bestelproces bestaat uit duidelijke stappen waarbij jij bepaalt hoe je het hebben wilt. De bestelling wordt pas definitief na je bevestiging. Daarvoor kun je alles naar wens en natuurlijk vrijblijvend aanpassen.
1. Selecteer je producten
- Met de knop in winkelmandje voeg je een product toe. Wil je meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan;
- Met de knop verder winkelen ga je terug naar de winkel;
- Heb je je bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen;
- Klaar met winkelen? Klik dan op de knop "doorgaan naar de kassa".
2. Bepaal je gewenste betaalmethode
- Doe je voor het eerst bij ons een aankoop dan kun je kiezen om af te rekenen als eenmalige klant of te registeren voor vaste klant;
- Ben je al geregistreerd als vast klant dan kun je meteen inloggen. Je hoeft dan niet meer je gegevens in te vullen;
- Als je een keuze hebt gemaakt klik dan op Volgende stap.
3. Voer je persoonlijke gegevens in
- In het scherm 'Jouw gegevens' kunt je je adresgegevens invullen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van de bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen;
- Je kunt kiezen voor een ander afleveradres. Handig als je bijvoorbeeld niet thuis bent;
- Klaar met invoeren? Klik dan op Volgende stap.
4. Kies een betaalmethode. Je kunt op de volgende manieren betalen
- iDEAL internetbankieren;
- Vooruitbetalen per bank;
- Creditcard (MasterCard en Visa);
- Paypal;
- Achteraf betalen met Riverty (AfterPay);
- Pinnen (bij afhalen).
5. Bevestig en controleer je bestelling
- Klopt alles? Dan kun je de bestelling afronden met de knop 'Bevestig bestelling';
- Wil je iets wijzigen? Klik dan op 'Wijzig bestelling' en pas je bestelling aan;
- Als de bestelling klopt dan dien je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden. Lees de voorwaarden door en vink het vakje aan. Klik vervolgens op "plaats bestelling";
- Indien je eerder hebt gekozen om direct te betalen dan word je doorgestuurd naar onze paymentpartners. Dit kan Paypal of Multisafepay zijn;
- Zodra de betaling door ons is ontvangen zullen wij je bestelling zo snel mogelijk uitleveren.
Heb je hulp nodig bij het bestellen?
Mocht het bestellen niet lukken via het online bestelproces dan kun je ons natuurlijk bellen of je bestelling per email sturen. Vermeld in de email o.a. de artikelen die je wilt bestellen. Daarnaast is het belangrijk dat je jouw adres vermeld. Als wij je email hebben ontvangen dan sturen wij binnen een aantal uur een factuur per email. We zullen ook meteen de verwachte leverdatum vermelden. Je kunt dan per bank overschrijven de factuur voldoen.